תפריט

למה להתחיל את היום שעה קודם ישנה את חייכם לטובה?

למה להתחיל את היום שעה קודם ישנה את חייכם לטובה?

תמונת נושא עבור: למה להתחיל את היום שעה קודם ישנה את חייכם לטובה?

מכירים את האנשים האלה שקמים מוקדם בבוקר ועושים ריצה, או עושים יוגה בים? כן המשוגעים האלה שבמקום לישון בשמיכת פוך החמה הם פשוט קמים מוקדם? למה הם עושים את זה? אז בואו אני אספר לכם משהו…כל האנשים המצליחים בעולם עושים את הרוטינה הזו וב3 נקודות הקרובות אתם תבינו בדיוק למה.

1. איכות החיים תשתפר– זה הזמן שלנו לנצל את הזמן למקלחת חמה/ קרה כדי להתחיל את היום עם אדרנלין, לאכול ארוחת בוקר איכותית שתחזיק אותנו כל היום כי זוהי הארוחה הכי חשובה ביום, זה הזמן שלנו לעשות סדר במחשבות ואולי לצלול למדיטציה טובה של 20 דקות כדי להתחבר לשקט הפנימי, זה הזמן להתחיל את היום ברגל ימין!

2. היום יותר מנוצל ויש יותר פוקוס– כשמתחילים את היום עם שקט פנימי המוח שלנו יותר מפוקס ומחודד, לעומת ימים שאנחנו אומנם ישנים עוד קצת אבל קמים בלחץ לעבודה או ללימודים ואז כל היום שלנו בתוך לופ של לחץ ואנרגיות שליליות. כשאנחנו מתחילים את היום עם אנרגיה גבוהה התחושה הזו מלווה אותנו לכל היום ולכן ככה ההספק של המשימות שלנו והמטרות לאותו היום נעשות כמו שצריך ומעבר לכך שכשאנחנו מתחילים עם איזשהו טקס בוקר ומכבדים את הרגעים האלה עם עצמנו אנחנו יודעים כיצד לתעדף דברים, ולדעת איך לנהל נכון את הלו"ז שלנו נכון יותר, הרבה אנשים שמגיעים אליי מספרים כי כאשר התחילו לפנות לעצמם זמן בבוקר הם התחילו להבין את החשיבות של הזמן עם היקרים להם, את החשיבות של לאכול נכון, לטפח ולדאוג לעצמם, הם התחילו להבין את הערך של זמן וכמה חשוב למלא אותו בעשייה של דברים שאוהבים.

3. זמן עם עצמך גורם לחיבור ולאהבה עצמית– אנחנו כל הזמן בסביבה, אנחנו כל הזמן מכירים אנשים חדשים, לומדים אותם, יש נטייה לעקוב בחדשות אחרי כתבות וסיפורים של אנשים אחרים, או לעקוב באתרי רכילויות אחר כל מיני אנשים מפורסמים, אנחנו יודעים ללמוד אותם טוב טוב! אבל מה איתנו? הסחף של השגרה מוציא מאתנו את האופציה לבלות זמן עם הבן אדם הזה שקוראים לו אני, אנחנו רוב הזמן בסביבה של עבודה, לימודים, מסגרות, מחויבויות, אבל מה עם רגע עם עצמי? רגע של אני עם הרצונות שלי, רגע עם הנפש, הנשמה. הזמן הזה הינו יקר וחשוב מעל הכל לעשות אחת ליום את החיבור הזה.

חשוב שתבינו כי החיים האלה מתחילים יום אחד ונגמרים יום אחד, אנחנו לא רוצים להעביר חיים בהם אנחנו מבזבזים ושורפים את היום שלנו על עבודה לא מספקת, על חוסר מימוש והגשמה ובטח שלא על חיים שלמים שעברנו בלי אהבת עצמנו אהבה נקייה וטהורה כמו שמגיע לנו. השעה הנוספת הזו בבוקר היא בשביל עצמכם ואני יכולה להבטיח לכם שברגע שתקדישו לעצמכם את הזמן הזה אתם תגלו על עצמכם עוד ועוד דברים, עוד יכולות, עוד חלומות ושאיפות. אל תשרפו עוד יום בלי שאמרתם לעצמכם שאתם אוהבים אתכם ובלי שביליתם זמן והקדשתם לעצמכם!

sapir zisman

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *