תפריט

איך לאהוב את עצמנו יותר?

איך לאהוב את עצמנו יותר?

תמונת נושא עבור: איך לאהוב את עצמנו יותר?

הרבה אנשים עוברים את החיים האלה בלי היכולת לאהוב את עצמכם עד הסוף, זה עצוב לדעת אך זאת עובדה. ישנם מספר דרכים כדי להתקרב ולאהוב את עצמנו יותר, אז תקראו את השורות הבאות בקפידה. 🙂

  1. תסלחו לעצמכם- לפעמים אנחנו יכולים לנטור לעצמנו טינה על דברים במשך חודשים ואפילו שנים. תלמדו לסלוח לעצמכם ולהבין שהכל קורה בשביל לחזק אותנו ובכדי שנלמד מהחוויה הזאת משהו להמשך הדרך. ברגע שנשחרר את העבר ואת הכעס העצמי נוכל לחיות חיים טובים יותר.
  1. תסתכלו בגאווה על כל ההצלחות שלכם– לפעמים אנחנו שוכחים את כברת הדרך שעשינו ולא עוצרים להסתכל על ההישגים שלנו. קחו דף ועט ותתחילו לרשום לעצמכם את כל הדברים שעשיתם בחיים, את כל מה שהצלחתם לממש ולהגשים, כל הפעמים שפעלתם באומץ ועשיתם את מה שאתם אוהבים. כך תיזכרו כמה עוצמה יש בכם וכמה עוד יש לכם לתת.
  2. תזכרו לפנק את עצמכם– השגרה לפעמים סוחפת אותנו ואנחנו עוברים יום ועוד יום בעבודה, בלימודים, בטיפול בילדים. חשוב שנזכור גם לפרגן לעצמנו פעם בכמה זמן, אם זה במסג' טוב, בשיחה טובה עם חבר או חברה, באיזו הרצאה או סדנה מעניינת או בדייט רומנטי. תפנקו את עצמכם, מגיע לכם!
  3. תשמרו על הבריאות שלכם– לפעמים מהלחץ של היום יום אנחנו לא שמים לב שאנחנו לא אוכלים כמו שצריך. ממלאים את עצמנו במלא קפה, מנשנשים שטויות במקום לאכול אוכל טוב ומזין ולא תמיד שומרים על כושר שהינו חשוב וחיוני עבורנו. כדאי להכניס ליום יום יותר שתיית מים או תה ירוק, לאכול יותר ירקות ולפחות לאכול איזושהי ארוחה חמה אחת ולעשות הליכה קצרה אפילו בשכונה, אומרים שגם חצי שעה שכזו יכולה להפיג מתחים ולשפר את זרימת הדם.
  1. תתחברו לכישורים שטמונים בכם– במה אתם טובים? במה אתם מיוחדים? אלו כישרונות יש לכם? מה תמיד שאתם עושים אותו ממלא אתכם בתשוקה לחיים? לכולנו כישרונות שונים, לכולנו יכולות ותכונות שעוזרות לנו להצליח בתחומים מסוימים, התחילו להתעסק במה שמניב לכם את האושר הזה. האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב הולכת. תשקיעו במה שחשוב לכם!
  1. דיבור פנימי– תחזקו את עצמכם, תמיד שיש רגעים שאנחנו קצת בבאסה או קצת עייפים מהיום שעובר פשוט תגידו לעצמכם משפט שירים אתכם! זה עובד, הרי המוח שלנו הוא כמו מחשב שאנחנו מצייתים לו אז פשוט תדברו לעצמכם יותר בצורה חיובית ומרוממת. תאמרו לעצמכם שאתם יפים, שאתם מוצלחים, שאתם גאונים! והכי חשוב תאמינו במה שאתם אומרים כי אחרת זה ישמע מאולץ ולא תאמינו גם לעצמכם. אני מכירה הרבה אנשים שפעלו בצורה הזו ודברים נפלאים קרו להם בעקבות זה. תאמנו את המוח לחשיבה אופטימית.

יש כל כך הרבה סיבות שחשוב שנאהב את עצמנו כי אגלה לכם סוד, זה הבסיס להכל! כדי להגיע רחוק, כדי לתקשר נכון עם האנשים הנכונים, כדי להגיע ליעדים שאנחנו מציבים לעצמנו, כדי להגשים את החזונות שלנו, כדי להיות בזוגיות שאנחנו חולמים עליה אנחנו חייבים להתחיל באהבה עצמית. ברגע שיש לנו את זה, יש לנו הכל. ברגע שנאהב את עצמנו, אחרים יאהבו אותו. אז לכו תסתכלו במראה ותגידו לעצמכם כמה אתם אלופים, כמה אתם מהממים וכמה אהבה יש לכם לעצמכם!

 

sapir zisman

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *